Могат да се сложат рефлектори от 159 с оригинален би-ксенон, съответно и крушки D1S и баласти. Това е варианта в който са стане оригиналната версия. По-лесния и евтин вариант е да се сложи само ксенон Н7 на сегашните рефлектори.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подробности около разни ремонти на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщениеАз съм с афтърмаркет ксенон и съм доволен. Крушки купувам горе-долу веднъж годишно, цена 30 лв за два броя, запалки не съм сменял за 4 години. Свето добре ( 55W) и съм доволен.
Comment
-
Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщениеАз съм с афтърмаркет ксенон и съм доволен. Крушки купувам горе-долу веднъж годишно, цена 30 лв за два броя, запалки не съм сменял за 4 години. Свето добре ( 55W) и съм доволен.
Аз купих от алиекспрес, уж светят силно, но нещо фаровете не светят добре. Контурите са размазани и си мисля, че крушките са нефелни. Рефлекторите и лупите са ОК.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Крушките купувам от едно магазинче в Овча купел на ул. Любляна - доста оборотно - М-Авто. Имат два магазина на Любляна - единият е срещу 66-то училище, другият точно преди околовръсното.
Купувал съм и от xenon.bg - крушките не светеха по-лошо, просто то това магазинче ми е по-близо и цената ме устрйва.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Comment
-
Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщениеКрушките купувам от едно магазинче в Овча купел на ул. Любляна - доста оборотно - М-Авто. Имат два магазина на Любляна - единият е срещу 66-то училище, другият точно преди околовръсното.
Купувал съм и от xenon.bg - крушките не светеха по-лошо, просто то това магазинче ми е по-близо и цената ме устрйва.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщениеКрушките купувам от едно магазинче в Овча купел на ул. Любляна - доста оборотно - М-Авто. Имат два магазина на Любляна - единият е срещу 66-то училище, другият точно преди околовръсното.
Купувал съм и от xenon.bg - крушките не светеха по-лошо, просто то това магазинче ми е по-близо и цената ме устрйва.)) нищо против момчето, приятел ми е и добре си върти търговията!...а бе момчета, защо ни ебавате с тия крушки нощно време...?.....това е занимание за голфаджий....едно е Алфа мода Милано....съвсем друго е китайска мода.....ако ме разбирате...
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от a.parushev Покажи съобщениеНякой от София с възможност днес да помогне да прочета грешка? Светна ми engine check.(1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS
Comment
-
Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщениеКолега,виж Вентура гараж май бачкат до 2 днес
P242B - някой да е имал подобен проблем? Ставало въпрос за температурния датчик преди изпускателната система. Интересното е, че светва за втори път - и двата пъти непосредствено след запалване на двигателя сутрин в студени дни. Като я изчистиха предния път и месец и нещо нямаше проблем.Alfa Romeo 159sw 2.0JTDm 200 к.с. - Окт'10
Comment
-
Какво разбираш под "притриса" ?
То дизелът по принцип си тресе повече от бензин?
Ако "се кани" малко или повече докато върти стартера и запали и тогава тресе, то акумулаторът ти или иска зареждане или вече е в предсмъртни хрипове ...
Тоест намалял му е стартовият ток като ампери/сила и почти сигурно и амперчасовете като капацитет.
На нов хубав акумулатор колата изобщо не би трябвало да се замисля при палене.Стартира и пали двигателя за части от секундата.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Ами имам фиатче, което, като му подам ключа и пали за части от секундата както казваш, но алфата от както е у мен пали малко по - трудно а от време на време се случва да завърти 3,4 пъти докато запали и чат пат припушва, но акумулатора май ми е малък поне на размерис него си я взех и не съм го гледал какво пише по него.
---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:36 ----------
Първоначално публикувано от Doctora88 Покажи съобщениеАми имам фиатче, което, като му подам ключа и пали за части от секундата както казваш, но алфата от както е у мен пали малко по - трудно а от време на време се случва да завърти 3,4 пъти докато запали и чат пат припушва, но акумулатора май ми е малък поне на размерис него си я взех и не съм го гледал какво пише по него.
Нещо на моята кола все и се случват неща, които в сервизите ми казват " нищо и няма, карай докато се счупи нещо"
Comment
-
А дисковете предни и задни как са?
Гледай преди всичко предните, но може всички да са за смяна.
При мен беше така и се оказаха предни дискове- сигурно не бяха сменявани 70-80 000 км ...
Като ги свалихме от тях падаха цели люспи ръжда по-големи от нокътя на мъжки палец ...
Отделно, че имаха ръб 3-4 милиметра и бяха съвсем изтънели ...
Като ги смених спря и "брум"-а и вибрациите ...
Що нито си го сменял, нито си зареждал и май не си го изобщо "поглеждал" мога да ти кажа, че тресенето и мудното запалване вероятно е от акумулатор.
С този акумулатор съсипваш и стартер и алетранатор.Вероятно вече нито има приличен стартов ток нито има капацитет ...Първото съсипва стартера от въртене докато запали, второто съсипва алтернатора, защото постоянно го зарежда и все не е зареден ...
Сменяш ли спирачни дискове задължително сменяш и накладки - иначе брумовете може да продължат, а може и новите дискове да "заминат" ...Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 12:32.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
Comment